Wednesday, October 8, 2014

Innocent Man Kicked Out of Circle K..


People Who Shared This

News Feed

Anh Duy shared your status update.
2 hrs ·
" Sau khi mua mỳ tại Circle K Việt Nam tại 167 Tôn Đản Quận 4 lúc 6h20 sáng 8/10/2014 , người nhân viên gọi cảnh sát . Một nữ cảnh sát nói :" Tôi tới từ đại sứ quán . Cho tôi xem passport của bạn ". Tôi nói " Không , bạn k phải và tôi không làm gì sai " . Khi tôi chuẩn bị đi ra khỏi cửa hàng , người cảnh sát chặn tôi lại , đập vỡ ly , túi và suýt nữa là tay tôi khi họ cột tay tôi với băng dính . Họ làm mình mẩy tôi thâm tím và xỉ nhục tôi . Tôi ngồi lại cửa hàng tới khoảng 11h sáng ( 5 tiếng sau ) khi họ ăn uống và hút thuôc ( ở nơi có máy lạnh ) . Họ điền vào đủ loại giấy và cười đùa với nhau .
Cảnh sát gọi bạn tôi và nói với anh ấy tôi không thể ở lại nhà a ấy nữa . Ng cảnh sát biến tôi thành vô gia cư . Tôi bị phạt vì dạy Anh Văn .
Họ cho tôi vào sổ đen Cirkle K và tôi k đc phép tới đó nữa . Họ đá tôi ra khỏi cửa hàng. Tôi chỉ muốn nói 3 từ với nhân viên - cái ng đã nói cô ấy thích tiếng Anh , nhưng khi tôi nói " Bạn thật may mắn " - cô ấy biến thành con quỷ , nói tôi nhanh nhanh vì cô ấy chỉ muốn tiền và k còn muốn Tiếng Anh ( rất mẫu thuẫn ) và rằng cô ấy ghét tôi .
Khi tôi hỏi tại sao cô ấy k thích tôi , cô ấy k trả lời , và ng đàn ông cao với những cái ly ( nhân viên ở đây ) từ chối phiên dịch cho tôi và gọi cảnh sát .
=> Cũng chưa biết nhân viên Cirkle K ở đây đúng hay sai nhưng mình k có thiện cảm ở đây từ lâu rồi !
"After buying snacks at the Circle K Vietnam at 167 4 bright at 6:20 County .. .like Religion 8/10/2014, the staff called the police. A policewoman said: "I'm from the Embassy. Show me your passport ". I said "no, you k to and I didn't do anything wrong". When I was preparing to go out of the store, the police blocked me again, smashing glasses, bags and almost is my hand when they pillar of my hands with adhesive tape. They do I promised myself I was bruised and insults me. I sat back to store about 11 h am (5 hours) when they eat and drink and smoke drugs (where there is air conditioning). They fill a wide variety of paper and laughing with each other.
The police called my friend and told him I could not stay in the House a thing anymore. Ng the police turn me into homelessness. I be penalized because of the teaching of English.
They let me in the black book Cirkle K and I k đc lets go there anymore. They kicked me out of the store. I just want to say 3 words with staff-that ng has said she likes English, but when I say "You're lucky"-she turns into the demon, telling me that she just wanted quick money and k'd English (very contradictory) and that she hated me.
When I asked why she k like me, she answered, and k ng tall men with glasses (staff) refused to translate for me and called the police.
= > Don't know employees Cirkle K here right or wrong but I k are here long ago! (Translated by Bing)

No comments:

Post a Comment